کد خبر: ۹۲۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۷۷
نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس با اشاره به وضعیت اجاره بها مسکن گفت: این موضوع بسیاری از مستاجران را با چالش مواجه کرده و کمر اجاره نشین ها زیر بار افزایش اجاره بها مسکن خم شده است.

کمر مستاجران زیر بار افزایش اجاره‌بها خم شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس،‌کمال حسین پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در جلسه علنی امروز یکشنبه 29 خرداد مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با دفاع از حقوق مسلمانان و نفی سلطه جویی تمام معادلات استکبار جهانی را بر هم زد.

وی افزود: دشمنان بدانند با راهزنی و قطعنامه راهی از پیش نمی برند و مولفه های ایران اسلامی با تکیه بر عقلانیت تقویت شده و عمق راهبردی آن در سراسر جهان گسترش یافته است. دشمنان بدانند انقلاب اسلامی راه خود را به سمت قله های قدرت و اقتدار می پیماید.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز در سیستم اداری کشور تعهد کار جهادی کمرنگ شده لذا نیاز به تزریق امید و خلاقیت به بدنه اداری کشور داریم.

حسین پور عنوان کرد: مسئولان اجرایی باید یاد بگیرند اگر نمی توانند مسئولیتی را اداره کنند خودشان آن مسئولیت را واگذار کنند.

وی با اشاره به وضعیت اجاره بها مسکن گفت: این موضوع بسیاری از مستاجران را با چالش مواجه کرده و کمر اجاره نشین ها زیر بار افزایش اجاره بها مسکن خم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: