کد خبر: ۹۲۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۱۳۳
نماینده خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه واگذاری رسیدگی شکایات دانشگاه آزاد به دیوان عدالت اداری اقدام خوبی بود، گفت: دانشگاه آزاد باید شعبی که کارایی ندارد را تعطیل کند.

واگذاری رسیدگی شکایات دانشگاه آزاد به دیوان عدالت اداری اقدام خوبی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس،‌ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در جلسه علنی امروز یکشنبه 29 خرداد مجلس در تذکری شفاهی اظهار داشت: امروز کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور نسبت به عدم پرداخت سه درصد حق بیمه بیکاری که در طول ۴۰ سال گذشته از آنها اخذ شده اما به تامین اجتماعی واریز نشدهT گلایه‌مند هستند.

وی افزود: از طرفی هم، دانشگاه آزاد در مصوبه‌ای ۲۵ درصد درآمد شعبات را در استان به حساب مرکز استان واریز می‌کند تا شعبه‌هایی که دانشجو ندارند از این منابع استفاده کنند و تعطیل نشود.

نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه مگر خدا گفته که به هر قیمتی باید دانشگاه آزاد حفظ شود، گفت: سال گذشته چندین شعبه از دانشگاه پیام نور تعطیل شد. دانشگاه آزاد نیز شعبی که کارایی ندارد را باید تعطیل کند نه این‌که از شعبی که دانشجو پولبگیرد و آن را صرف جای دیگری کند.

نقدعلی ادامه داد: امروز تمام کارکنان دانشگاه آزاد در سراسر کشور به رویه موجود در بحث حقوق اعتراض دارند اینکه شعبه‌ای درآمد دارد و ۲۵ درصد درآمدش را به حساب مرکز استان واریز کند تا شعب دیگر تعطیل نشود غیرمنطقی است.

وی عنوان کرد: در مباحث اینچنینی نظیر دانشگاه آزاد که قرار است در مجلس شورای اسلامی تصمیمی اتخاذ شود،  افرادی مدام با نمایندگان مجلس تماس می‌گیرند که چگونه رای دهند؛ این رویه غلط است و باید برچیده شود.

نماینده مردم خمینی شهر تصریح کرد: اینکه مجلس شورای اسلامی، دیوان عدالت اداری را مرجع رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد قرار داد تصمیم خوب و بجایی بود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نقدعلی عنوان کرد: در رابطه با شعبات دانشگاه آزاد هیات امنا تصمیم‌گیری انجام می‌دهند اما در خصوص تماس‌هایی که با نمایندگان گرفته می‌شود درست یا غلط این موضوع جا افتاده و افرادی تماس می‌گیرند و نظر می‌دهند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: