کد خبر: ۹۲۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
تعداد بازدید: ۱۵۵
کارشناس و تحلیلگر سیاسی اصولگرا نوشت: مردم با توجه به ۸سال دولت قبل و به‌ویژه ۴سال آخر آن، تشخیص دادند که آقای رئیسی فردی با صداقت کامل است. عملکرد ایشان هم که عملکردی آزادمنشانه در قوه‌قضاییه بوده و عملکرد قابل‌قبولی داشته‌اند، اهل فساد و باندبازی و حزب‌گرایی هم نبوده‌اند. روی نظرات خود مصمم و پایبند هستند، از این‌رو و به همین دلایل ایشان انتخاب شدند.

چهره اصولگرا: دولت رئیسی درد مردم را می فهمد اما در عرصه اقتصاد،اعتماد عمومی را به دست نیاوردهبه گزارش خبرداغ ، روزنامه همشهری به نقل از ناصر ایمانی، کارشناس و تحلیلگر سیاسی اصولگرا نوشت: مردم با توجه به ۸سال دولت قبل و به‌ویژه ۴سال آخر آن، تشخیص دادند که آقای رئیسی فردی با صداقت کامل است. عملکرد ایشان هم که عملکردی آزادمنشانه در قوه‌قضاییه بوده و عملکرد قابل‌قبولی داشته‌اند، اهل فساد و باندبازی و حزب‌گرایی هم نبوده‌اند. روی نظرات خود مصمم و پایبند هستند، از این‌رو و به همین دلایل ایشان انتخاب شدند.

ایمانی درباره دلایل دیگر انتخاب رئیسی گفت: در مجموع در آن مقطع، در مقایسه با دیگر کاندیداها مردم آقای رئیسی را موفق‌تر دیدند و ضمن اینکه تصور کردند که ارتباط ایشان با مجموعه نظام محکم‌تر نسبت به بقیه کاندیداهاست و حل مشکلات مردم برای ایشان راحت‌تر خواهد بود، به همین دلایل مردم به ایشان رأی دادند.

به‌گفته این تحلیلگر سیاسی اصولگرا «در این دولت از این‌رو که مردم احساس می‌کنند دولت درد آنها را می‌فهمد و از جنس آنهاست و در گفته‌هایش صداقت دارد و فضای جامعه را برخلاف دولت قبلی، از لحاظ احساسی و کلامی تند و خشونت‌آمیز نمی‌کند و آرامش ایجاد کرده، می‌توان گفت دولت آقای رئیسی در کسب اعتماد عمومی موفق عمل کرده است. اما از این جنبه‌ که مردم بخواهند آثار عینی و عملی در عرصه اقتصاد در زندگی خود ببینند، این دولت در جلب اعتماد عمومی موفق نبوده است.»

او درباره بازگشت اعتماد عمومی و ترمیم سرمایه اجتماعی گفت: مردم باید در صحنه عمل ببینند که چقدر تغییرات در کشور حاصل شده است. شاید رشد نقدینگی، رشد سرمایه‌گذاری یا کاهش نرخ سرمایه‌گذاری را در کوتاه‌مدت نبینند، اما تورم و افزایش قیمت‌ها و حفظ ارزش پول ملی، اینها چیزهایی است که مردم در کوتاه‌مدت می‌بینند و در مورد آن فرد و آن دولت قضاوت می‌کنند که باید دید با توجه به آمارهایی که وجود دارد و مردم در صحن میدانی می‌بینند، چقدر آقای رئیسی موفق به جلب اعتماد مردم شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: