کد خبر: ۹۲۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
تعداد بازدید: ۱۹۱
مربی دو میلیتی ایرانی - آلمانی، پیش از استقلال مذاکراتی با تراکتور داشته که با آنها هم به توافق نرسیده بود.

چرا الکس نوری با تراکتور به توافق نرسید؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، باشگاه تراکتور که بعد از عدم توافق با ارطغرول ساغلام ترک تبار برای ادامه همکاری، به سراغ سایر گزینه‌ها برای هدایت این تیم رفت و در حال حاضر مشغول مذاکره با قربان بردیف، سرمربی روس است.

در این میان تراکتوری‌ها مدتی مشغول مذاکره با الکس نوری، سرمربی دو ملیتی ایرانی - آلمانی بودند که در نهایت به توافق نرسیدند و بعد از آن بود که نوری گزینه نیمکت استقلال شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نوری با تراکتور بر سر دریافتی 350 هزار دلاری + دو دستیار هر کدام 50 هزار دلار به توافق رسیده بود و قرار بود مهدی پاشازاده هم به عنوان دستیار در کادر او حضور داشته باشد ولی یکباره نوری درخواست خود را به 650 هزار دلار افزایش داد و همین موضوع باعث منتفی شدن ادامه مذاکرات شد.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: