کد خبر: ۹۲۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید: ۲۴۶
محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: تلاش دولت برای به نتیجه رسیدن زودهنگام طرح‌های نطنز و بادرود است، این اولویت ها قابلیت عملیاتی شدن دارد و در نهایت مردم می توانند نتیجه زودهنگام انجام این طرح ها را مشاهده کنند.

اسلامی: تلاش دولت به نتیجه رسیدن زودهنگام طرح‌های نطنز و بادرود استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: تلاش دولت برای به نتیجه رسیدن زودهنگام طرح‌های نطنز و بادرود است، این اولویت ها قابلیت عملیاتی شدن دارد و در نهایت مردم می توانند نتیجه زودهنگام انجام این طرح ها را مشاهده کنند.

«محمد اسلامی» روز پنجشنبه و در بیست و پنجمین سفر استانی رئیس جمهور به اصفهان این اظهارات را بیان کرد و گفت: در این سفر قرار است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان نطنز بازدید کنیم و همچنین موارد مورد نظر را در جلسه شورای اداری این شهرستان بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: از برکت حضور مسوولان دولتی و ارتباطی که با مردم و مسوولان محلی دارند، این اولویت‌ها قابلیت عملیاتی شدن می‌یابند و در نهایت مردم می‌توانند نتایج زودهنگام انجام این طرح‌ها را مشاهده کنند.

«سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد اصفهان شدند.

رئیسی در طول ۹ ماه اخیر به ۲۵ استان‌ کشور شامل خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان‌ جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان‌ رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی و شرقی و تهران و اصفهان سفر کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: