کد خبر: ۹۲۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۱۹
معاون فنی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش بادهای ۱۲۰ روزه در منطقه سیستان از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده شدت می‌گیرد.

شدت گرفتن بادهای ۱۲۰ روزه در سیستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: محمود دیانتی روز پنجشنبه اظهارداشت: در این مدت در منطقه سیستان بر اثر بروز گرد و خاک و وزش باد شدید احتمال خسارت به تاسیسات و محصولات کشاورزی و تاخیر و لغو برخی پروازها نیز وجود دارد.

وی زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، مناطق مرکزی، نوار شرقی و غرب استان را مناطق اصلی تحت تاثیر این سامانه اعلام کرد و افزود: این سامانه باعث کاهش کیفیت هوا و کاهش شدید دید در منطقه یاد شده خواهد شد.
معاون هواشناسی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شهروندان از قرار گرفتن در فضای باز به مدت طولانی، کویر نوردی در شمال غرب استان، پرواز با بالگرد و هواپیماهای سبک و از ترددهای جاده‌ای غیر ضروری خودداری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: