کد خبر: ۹۲۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۳۰۰
به تازگی تصاویری از خانه موزه استاد لرزداه منتشرشده است که نشان می‌دهد حوض کنار این خانه که تبدیل به باغچه ای کوچک شده بود، تخریب و حذف شده است.

حوض خانه موزه لرزاده تخریب و حذف شدبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: حوض خانه موزه لرزاده از حیاط این خانه حذف شد.

به تازگی تصاویری از خانه موزه استاد لرزداه منتشرشده است که نشان می‌دهد حوض کنار این خانه که تبدیل به باغچه ای کوچک شده بود، تخریب و حذف شده است.

در این ویدئو مشاهده می‌کنیم حوضی که پیش از این در خانه موزه وجود داشت تخریب شده است. از سوی دیگر بیش از دو ماه است که در این خانه موزه به روی مردم بسته شده است. خانه موزه پس از ثبت ملی آن در سال ۹۸ به شهرداری تهران واگذار شد. برای همین موضوع را از شهرداری مربوطه پیگیری کردیم.

پاسخ شهرداری درباه خانه موزه لرزاده

شهرداری در پاسخ به خبرنگار ما گفت: پیش از اینکه خانه موزه لرزاده بازسازی شود تنها در آن چند درخت و یک خانه دیده می‌شد. پس از بازساری خانه حوض به آن اضافه شد. برای همین شاهدیم که حوض خانه موزه لرزاده تخریب می‌شود.

‌لرزاده که در دوران کودکی خود از موهبت آموزش پدرش، محمد لرزاده، که از معماران دوره قاجار بود برخوردار شد. استاد لرزاده در طراحی، معماری و نظارت بر اجرای بیش از ۶۳۵ مسجد را انجام داد که در راس آن دستور ساخت بنای «مسجد اعظم قم» قرار داشت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: