کد خبر: ۹۲۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۲۰۶
سخنگوی دولت از دستور رئیسی به معاون اول دولت برای بازنگری حمایتی درباره وضعیت دریافتی بازنشستگان با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

دستور رئیسی برای بازنگری «حمایتی» در مصوبه دولت درباره حقوق بازنشستگان متوسط‌بگیربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: سخنگوی دولت از دستور رئیسی به معاون اول دولت برای بازنگری حمایتی درباره وضعیت دریافتی بازنشستگان با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی خبر داد

پس از درخواست‌ها و مطالبات پیگیر تشکل‌های بازنشستگان پیرامون مصوبه اخیر دولت درباره بازنشستگان تامین اجتماعی از رییس جمهور، سیدابراهیم رئیسی به معاون اول خود (مخبر) دستور داد موضوع را با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی بررسی و پیشنهادات حمایتی خود را ارائه کند.

براساس این گزارش، سخنگوی دولت از دستور رئیسی به معاون اول دولت برای بازنگری حمایتی درباره وضعیت دریافتی بازنشستگان با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

علی بهادری جهرمی دیشب در حساب توییتری خود نوشت: "در پی درخواست‌های گروه‌هایی از بازنشستگان محترم درخصوص وضعیت دریافتی خود در سال جاری از رییس جمهور، آیت‌الله رئیسی به معاون اول دستور داد موضوع را با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی بررسی و پیشنهادات حمایتی خود را ارائه نمایند."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: