کد خبر: ۹۲۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۶
ژوزه مورینیو به سون توصیه کرد لیگ برتر را ترک کند.

توصیه مورینیو به ستاره تاتنهام: انگلیس را ترک کن!به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ژوزه مورینیو، سرمربی آ.س رم، از سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام اسپرز، درخواست کرد پس از اینکه علیرغم داشتن یک فصل خوب مورد بی مهری قرار گرفت، لیگ برتر را ترک کند.

سون به همراه محمد صلاح با 23 گل بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس شد. سون البته آمار خاص‌تری داشت زیرا تمام 23 گل را بدون حتی یک پنالتی به ثمر رساند.

مهاجم اهل کره جنوبی خودش اعتراض کرد که رسانه‌ها در انگلیس به او احساس کوچک بودن می‌دهند.

سرمربی سابق اسپرز در واکنش به مخالفت خود از سون خواسته است تا لیگ برتر را به مقصد لیگ دیگری ترک کند که در آن تلاش‌های او مورد تقدیر قرار بگیرد.

ژوزه مورینیو گفت: "اگر من سون هیونگ مین باشم، اکنون لیگ برتر را ترک می کنم. من ناراحتم که او حتی بعد از بردن کفش طلا بدون اتکا به ضربات پنالتی به تیم منتخب فصل لیگ برتر راه پیدا نکرد. می خواهم همین الان برای او گریه کنم، زیرا می دانم که چقدر آدم خوب و سخت کوش است. او گل های آسانی نمی زند، او گل های بزرگی می زند که توجه و حمایت مالی را به لیگ برتر می آورد، اما اینطور از او تشکر می‌کنند."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: