کد خبر: ۹۲۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۳۱۱
رئیس مجلس گفت: موضوع نهاده‌های دامی، تولیدات حوزه کشاورزی و بحث بازنشستگی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

توضیحات قالیباف درباره جلسه غیرعلنی مجلسبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 22 خرداد ماه 1401) گفت: جلسه مجلس از ساعت 8:5 صبح تاکنون ادامه داشت و وزرای محترم جهاد کشاورزی و رفاه و رئیس محترم بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی حضور داشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه مسائل مربوط به حوزه‌های بازنشستگی و مسائل مربوط به حوزه‌ نهاده‌ها و کشاورزی در بخش تولید و تامین نهاده‌ها و تضمین برای آینده و مسائل مربوط به تولید در حوزه کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ان‌شاءالله نتیجه این جلسه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بعد اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: مردم عزیز ما مطمئن باشند مجلس در رسیدگی به امورات و حل مشکلات آنها مصمم است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: