کد خبر: ۹۲۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۸
روزگاری دو تا از بهترین های ایران در پست دروازه بانی در تیم پرسپولیس عضویت داشتند.

پرسپولیس و تیم ملی با دو دروازه‌بان مطمئن/عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ چند روز قبل از آغاز رقابت های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸فرانسه که با پیروزی چهار گله تیم ملی کشورمان در چین آغاز شد، نشریه البرز که به صورت هفتگی منتشر می شد با اختصاص تیتر اول خود به حضور احمدرضا عابدزاده و نیما نکیسا در دروازه تیم ملی و پرسپولیس از اطمینان خاطر مربیان تیم ملی و پرسپولیس از حضور این دو در تیم های باشگاهی و ملی خبر داد.

نکته قابل توجه در صفحه اول این نشریه تیتر برگزاری دیدار تیم های ملی ایران و آرژانتین در سال بعد است که هیچ وقت به مرحله اجرا نرسید.
عکس دو نفره مهدی مهدوی کیا و فرهاد مجیدی دو جوان اول آن روزهای اردوی تیم ملی در زمان سرمربیگری محمد مایلی کهن از نکات قابل توجه قاب صفحه اول این نشریه در آن سالهاست.
قابی که در آن اشاره شده است به تصاویر دیدار ایران و کانادا ، نبردی که در این روزها به خاطر بدقولی طرف مقابل از برنامه های دیدارهای تدارکاتی ایران در راه جام جهانی قطر حذف شد.
نکته قابل توجه در تیترها خبر میزبانی پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا در آن سال است، میزبانی که تا اسفند ۷۹هیچگاه به پرسپولیس نرسید و هواداران این تیم هیچ وقت در مراحل گروهی رنگ میزبانی را به خود ندیدند.

پرسپولیس و تیم ملی با دو دروازه‌بان مطمئن/عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: