کد خبر: ۹۲۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۱۹۱
تیم امیدهای ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا کنار رفت.

دلیل حذف امیدهای ایران چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛تیم ملی فوتبال امید ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف ازبکستان رفت و با نتیجه یک- یک مقابل این تیم به تساوی رسید و از دور رقابت ها کنار رفت.ایران با کسب دو امتیاز از سه مسابقه با قعرنشینی از رقابت ها خداحافظی کرد.

به همین دلیل، از شما کاربران خبرآنلاین خواستیم تا دلیل حذف ایران را مشخص کنید که در ادامه گزیده ای از نظرات را می خوانید:

عرشیا: مثل همیشه ، چیز جدیدی نیست ،فوتبال ما بویژه در رده های سنی ۵۰ سال است که داره به قهقرا میره این مورد هم روش.....

امین: مهدوی کیا اخلاقش خوبه بازیکنه خوبی هم بوده ولی اینکاره نیست ... اخه تو مرحله مقدماتی ... خدافظی کن

سید مهدی: با توجه به اینکه تیم ایران دارای میانگین سنی ۲۰/۵ سال بود ( دو سال کمتر از بقیه تیمها)، بنظرم بهتره تا دوسال دیگر که مقدماتی المپیک رو در پیش داریم تیم دست مهدوی کیا بمونه ولی کادرش رو تقویت کنه !

رامین: کارلوس کی روش گاهی اوقات در برابر انتقادهای که توسط افراد مختلف صورت میگرفت، میگفت که هر کسی ممکن هست نظراتی داشته باشه، اما هیچ کدوم از این دوستان تجربه ایستادن ۹۰ دقیقه کنار خط رو در یک تورمنت پرفشار و سنگین رو ندارند و به همین دلیل انتقادات خام انجام میدهند.. حالا حکایت جناب مهدوی کیا هم همینه… یادم میاد همین ایشون کی روش رو در مسابقات جام جهانی مسخره میکرد که تاکتیک تیم بر اساس اوت دستی هست و حالا در اولین تورومنت در برابر ترکمنستان و سایر تیم ها زمین گیر میشه..حرف زدن خیلی ساده ست و اما پای عمل….

ایمان: سالهاست که حسرت المپیک به دل فوتبال ایران مونده، این تورنومنت سهمیه المپیک نداشت و حرکت هوشمندانه مهدوی کیا که تیم زیر ۲۱ سال رو فرستاد، نشون میده برنامه ریزی بلند مدت داره. یک بار هم که شده ثبات رو امتحان کنیم، به مهدوی کیا اعتماد کنیم تا رویای رسیدن به المپیک رو محقق بکنه، ۵۰ ساله به المپیک نرفتیم و دلیلش هم عدم ثبات و جدی نگرفتن تیم المپیک بوده، یک بار به برنامه مهدوی کیا اعتماد کنیم.

محمد: آقای کیا نشون داد که یه مربی فراتر از آسیا هست، لورن بلان

مصطفی: اقایون عزیز چه اصراری دارید بگید مهدوی کیا مربی خوبیه ایشون تو همون آکادمی کیا ثابت کرد نمیتونه مربی ومدیر خوبی باشه. لطفا دنبال مربی باکیفیت باشید.

نوید: تیمی که کلا تمرین و بازی تدارکاتی درست و حسابی نداره چه انتظاری ازش داشته باشیم؟؟ هرچند کلیت تیم مقداری ترسو بود و خیلی باز از هم بازی می کردن که این ضعف کادر فنیه اما در کل اصلا دور از ذهن هم نبود این مسائل

حمیدرضا: متاسفانه یکی از ضعیفترین تیمهای امید سالهای اخیر رو داشتیم ضمن اینکه اغلب تیمها مانند ایران با شرایط سنی پائین تر از استاندارد شرکت دارند از جمله ازبکستان و قطر و ترکمنستان

حسن: به نظر من یک مشت بچه ده دوازده ساله با یک مربی کوچه بازاری میرفتند از اینا خیلی بهتر بازی می کردند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: