کد خبر: ۹۲۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۸
اولویت‌ها و اهداف سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در دومین جلسه کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دومین جلسه کمیسیون مشترک مجمع به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

اهداف و اولویت های سياست هاي كلي برنامه هفتم توسعه در این جلسه با حضور جمعی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، روسای کمیسیون ها و نمایندگانی از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، دکتر ذوالقدر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به جمع بندی جلسه قبل و ارائه پیش نویسی از ۳۸ هدف ناظر به پیشرفت و جهش اقتصادی در طول برنامه هفتم توسعه گفت: این جهت گیری ها برای ایجاد تحول و بهبود شاخص های اقتصادی ناظر به شناخت آسیب ها و مسائل کشور تنظیم شده است.

در خاتمه پس از اظهارات تعدادی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و طرح نظریات کارشناسی نمایندگان دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه، مقرر شد متن پیشنهادی اولویت‌های برنامه هفتم توسعه تنظیم و در صحن مجمع مطرح و نهایی گردد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: