کد خبر: ۹۲۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۷۸۵
جواد نکونام که جمعه به دبی رفت،قبل از سفر خود لیست خرید خود را به مسئولان باشگاه فولاد خوزستان ارائه داد.

گزینه استقلال به فولاد خوزستان لیست دادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: جواد نکونام یک سال دیگر با فولاد خوزستان قرارداد دارد و قبل از سفر به دبی لیست خرید جدید خود را هم به گرشاسبی داد تا فولاد برای فصل جدید و البته لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود. البته عده ای می گویند قرارداد سال بعد جواد با فولاد توافقی است و او می تواند جدا شود اما بهرحال قرارداد دارد و باید دید کارش با استقلال به کجا کشیده می شود؟

علاوه بر نکونام امثال پاتوسی هم با فولاد قرارداد دارند. در حالی که عنوان شده بود نکونام با خودش پاتوسی را هم به استقلال می برد. جواد قاعدتا باید با روشی مسالمت آمیز از فولاد جدا شود مگر این که در دقیقه ۹۰ از حضور در استقلال پشیمان شود و یک فصل دیگر در فولاد بماند.

نکته دیگر این که اگر جواد با استقلال قرارداد ببندد، این قرارداد سه ساله خواهد بود و این بدان معناست که راه بازگشت مجیدی برای سه سال بسته می شود. البته در این میان تصمیم سردار آجورلو هم برای رفتن یا نرفتن به فدراسیون فوتبال مهم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: