کد خبر: ۹۲۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
تعداد بازدید: ۱۷۷
دو دیپلمات روز سه‌شنبه گفتند که ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و آلمان، پیشنهادی را برای محکوم کردن ایران به دلیل عدم همکاری با آژانس به شورای حکام ارائه کرده‌اند.

پیش‌نویس قطعنامه علیه ایران به شورای حکام ارائه شد / پنجشنبه، روز احتمالی رأی‌گیریدو دیپلمات روز سه‌شنبه گفتند که ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و آلمان، پیشنهادی را برای محکوم کردن ایران به دلیل عدم همکاری با آژانس به شورای حکام ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، یک دیپلمات اروپایی به خبرگزاری فرانسه گفت: «متن در طول یک شب، یعنی بین دوشنبه تا سه شنبه ارسال شد». دیپلمات دیگری هم این خبر را تایید کرد.

این نشانه بی صبری فزاینده غرب پس از مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای تاریخی ۲۰۱۵ با ایران است که در ماه مارس متوقف شد.

یکی از دیپلمات‌ها گفت، احتمالاً این رأی‌گیری روز پنجشنبه در جریان نشست یک هفته‌ای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: