کد خبر: ۹۲۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۲
سخنگوی دستگاه قضا گفت: قاتل دو طلبه در حرم مطهر رضوی به اعدام محکوم شد و وکیل او درخواست فرجام خواهی کرده است که پرونده به دیوان عالی رفته است.

قاتل دو طلبه در حرم امام رضا به اعدام محکوم شدبه گزارش خبرداغ ، به سخنگوی دستگاه قضا گفت: قاتل دو طلبه در حرم مطهر رضوی به اعدام محکوم شد و وکیل او درخواست فرجام خواهی کرده است که پرونده به دیوان عالی رفته است.

روز ۱۶ فروردین امسال فردی در حرم امام رضا در مشهد به سه روحانی حمله کرد که یکی از آن‌ها به نام «محمد اصلانی» در همان محل به شهادت رسید و یکی دیگر از طلبه ها به نام «محمدصادق دارایی» نیز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید شد

احمد وحیدی، وزیر کشور حمله یاد شده را «تروریستی» خواند و گفت از غرب و آمریکا به‌دلیل این‌که «به‌ وجودآورنده و حامی این تفکرات» هستند، انتظار محکوم کردن نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: