کد خبر: ۹۲۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۳۵۸
ایشان حلقه‌ی وصل میان گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف و خدمتگذار در جامعه بود. شخصیت‌هایی نظیر مرحوم دعایی، مترجمانی میانِ گروه‌ها و شخصیت‌ها هستند که همزبانی، همدلی، مهربانی و عطوفت را به خوبی به یاد دارند.

جهانگیری : دعایی در عرصه سیاست و رسانه برای تقویت منافع ملی ایرانیان کوشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ایشان حلقه‌ی وصل میان گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف و خدمتگذار در جامعه بود. شخصیت‌هایی نظیر مرحوم دعایی، مترجمانی میانِ گروه‌ها و شخصیت‌ها هستند که همزبانی، همدلی، مهربانی و عطوفت را به خوبی به یاد دارند.

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت دوازدهم در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

خبر ارتحال ناگهانی دوست و برادر باوفا، حجّت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمود دعایی موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

ایشان سال‌های فراوان، چه در پیش از انقلاب و چه پس از آن، در عرصه سیاست و رسانه در جهت تقویت منافع ملی ایرانیان کوشید و با ادب مثال‌زدنی، خالصانه در راستای اهداف انقلاب، امام و رهبری تلاش می‌کرد.


کشور ما امروز شخصیت مؤثری را از دست داد. هم جامعه و هم نظام به چنین شخصیت‌هایی نیاز وافر دارد چرا که ایشان حلقه‌ی وصل میان گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف و خدمتگذار در جامعه بود. شخصیت‌هایی نظیر مرحوم دعایی، مترجمانی میانِ گروه‌ها و شخصیت‌ها هستند که همزبانی، همدلی، مهربانی و عطوفت را به خوبی به یاد دارند.

 

آن مرحوم شخصیتی متین، مهربان و دوست‌داشتنی داشت و جز خوبی از او به یاد ندارم. این ضایعه بزرگ را به خانواده معزز ایشان، به اهالی رسانه، فرهنگ و انقلاب، به دوستدارانش و به مردم صبور استان‌های یزد و کرمان تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند متعال برای آن عزیز، غفران الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم.

 

 

555555555555555.jpg

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: