کد خبر: ۹۲۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۲۰۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی یک چاه در بزرگراه شهید محلاتی تهران خبر داد و گفت که در این حادثه یک مرد جوان جان باخت.

حریق مرگبار یک چاه در شرق تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی یک چاه در بزرگراه شهید محلاتی تهران خبر داد و گفت که در این حادثه یک مرد جوان جان باخت.

سید جلال ملکی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یک چاه پنج متری گفت: ساعت ۶:۳۰ امروز این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید محلاتی نرسیده به بلوار ابوذر به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش درون چاهی به عمق پنج متر که برای انتقال سیم‌های برق حفر شده، کاملا شعله‌ور بود.

ملکی ادامه داد: درون چاه یک مرد جوان ۲۵ ساله حضور داشت که از نیروهای عوامل برق نبود و مشخص نبود به چه دلیل این فرد در این حضور دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این فرد به دلیل شدت سوختگی جان باخت.

به گفته ملکی، آتش خاموش و مرد متوفی نیز از درون چاه توسط آتش نشانان خارج شد.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: