کد خبر: ۹۲۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۶
در این هفته از بازی های لیگ ملت های اروپا، پرتغال و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تصویری دیدنی از زمانی که په په کاپیتان بودبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: در این بازی کریستیانو رونالدو از ابتدا درون ترکیب تیم ملی پرتغال نبود و از دقیقه ۶۲ بود که به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و بدین ترتیب بود تنها نیم ساعت مقابل اسپانیا بازی کرد. البته رونالدو در این بازی گلی نزد و پاس گلی نداد اما حضور او به طور کلی روی روند هجومی پرتغال اثر گذار بود و پس از ورود او بود که پرتغالی ها توانستند گل خود را به ثمر برسانند.

در این بازی پیش از ورود رونالدو به زمین، بازوبند کاپیتانی بر بازوی په په بود و از وقتی که کریستیانو رونالدو وارد زمین شد، په په بازوبند کاپیتانی را درآورد و به سمت او رفت و این بازوبند را بر بازوی فوق ستاره پرتغالی بست چرا که کریستیانو رونالدو کاپیتان اول تیم ملی پرتغال است.

په په و رونالدو سال ها در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بوده اند و فراتر از فوتبال هم دو دوست و دو رفیق صمیمی هستند. په په در خط دفاعی رئال مادرید نقشی از خود بر جای گذاشت که اکنون مدافعان رئال مادرید مثل میلیتائو، با او مقایسه می شوند.

این عکس را په په در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: