کد خبر: ۹۲۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۲
رسانه آلمانی به شایعات علاقه بایرن مونیخ به ابرستاره پرتغالی منچستر یونایتد پایان داد.

علاقمندی بایرن مونیخ به جذب رونالدوبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: رسانه آلمانی به شایعات علاقه بایرن مونیخ به ابرستاره پرتغالی منچستر یونایتد پایان داد.

شایعات زیادی درباره آینده کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی با منچستر یونایتد مطرح می شود. مخصوصا بعد از ناکامی شیاطین سرخ از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا این شایعات بیشتر شده است.

گزارش هایی در رسانه ها مطرح شد که باشگاه بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی رابرت لواندوفسکی در خط حمله اش به دنبال جذب رونالدو است.

اما شبکه «اسکای اسپورت» آلمان به این شایعات پایان داد و نوشت: رونالدو در اولویات باشگاه بایرن مونیخ نیست. او مناسب سیاست های بلند مدت نقل و انتقالاتی بایرن جایی ندارد.

این رسانه آلمانی در ادامه تاکید کرد رونالدو به احتمال قوی در منچستر یونایند می ماند. رونالدو اخیرا در مصاحبه اش اعلام کرده بود منچستر می تواند دوباره به اوج برگردد و قهرمان شود.

رونالدو بعد از ۹ سال درخشش در رئال در سال ۲۰۱۸ راهی یوونتوس شد. ستاره پرتغالی بعد از ۳ سال در تورین به منچستر یونایتد برگشت تا این تیم را به دوران اوج برگرداند ولی بحران در تیم انگلیسی مانع از این کار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: