کد خبر: ۹۲۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۹۸
آخرین شایعات نقل و انتقالات پنج شنبه دوم ژوئن را می‌خوانید:

اخبار 2 ژوئن نقل و انتقالات اروپا: ستاره بارسلونا به پاری سن ژرمن می‌رود!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، آخرین اخبار، گمانه‌زنی‌ها، نقل قول‌ها و شایعات پیش از شروع نقل و انتقالات فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* اسپورت بیلد: رئال مادرید قصد دارد در سال 2023  بلینگهام هافبک دورتموند را جذب کند.

* نیکولو شیرا: ماتیا دشیلیو قرارداد خود را با یوونتوس تا سال 2025 (1.7 میلیون یورو در سال) تمدید خواهد کرد.

* اسپورت: ‌دمبله به پاری سن ژرمن پیوست.


1 ژوئن

 

* باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که جسی لینگارد در تابستان این باشگاه را ترک می‌کند.

شوامنی - رئال مادرید

آ.اس: اورلین شوامنی امروز در تست‌های پزشکی رئال مادرید شرکت خواهد کرد.

بیلد: سادیو مانه برای ماندن در لیورپول، چیزی حدود 390 هزار پوند در هفته از این باشگاه طلب کرده است.

 دی‌ماریا - یوونتوس

فابریتزیو رومانو:  انتقال آنخل دی‌ماریا وینگر 34 ساله و آرژانتینی پاریسنژرمن به یوونتوس قطعی شده است و او اکنون درحال کار بر روی جزئیات قرارداد خود است. علاوه بر آنخل دی‌ماریا، باشگاه یوونتوس همچنان بر روی جذب پل پوگبا هافبک 29 ساله و فرانسوی منچستریونایتد کار می‌کند و منتظر پاسخ نهایی او پس از پیشنهاد اولیه که 10 روز پیش ارائه شد، می‌باشد. پوگبا نظر خود را در مورد پیشنهاد منچسترسیتی تغییر نداده است و یوونتوس برای بازگشت او اصرار دارد.

* با اعلام باشگاه منچستریونایتد، پل پوگبا پس از 6 سال از این تیم جدا شد. از یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی ستاره فرانسوی نام برده می‌شود.

* گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید با انتشار پستی جدایی خود را از این تیم اعلام کرد.

دی یونگ - منچستریونایتد

فابریزیو رومانو گزارش داد که بارسلونا و منچستریونایتد اکنون در حال مذاکره برای انتقال احتمالی فرنکی دی یونگ هستند. قیمت آن حدود 85 میلیون یورو خواهد بود.

کیلینی - لس آنجلس اف سی

به گزارش ESPN، جورجیو کیلینی قرار است چهارشنبه آخرین بازی خود را برای ایتالیا انجام دهد و پس از آن با لس آنجلس اف سی قرارداد امضا خواهد کرد.

مانه - بایرن مونیخ

به نظر می رسد سادیو مانه آخرین بازی خود را برای لیورپول انجام داده و تابستان امسال این باشگاه انگلیسی را ترک خواهد کرد. او به بایرن مونیخ لینک شده است و بیلد این چهارشنبه گزارش می دهد که این مهاجم می خواهد به باواریایی ها بپیوندد.

داروین نونز - منچستریونایتد

بنفیکا می‌داند که داروین نونز در تابستان امسال مورد تقاضاست و منچستریونایتد بیش از بقیه به جذب این بازیکن علاقه‌مند است. به گزارش دیلی میل، طرف انگلیسی آماده ارائه پیشنهادی 80 میلیون یورویی است.

زوج رویایی توخل

به گزارش اسکای اسپورت، چلسی می تواند برای فصل آینده یک مدافع میانی کاملاً جدید داشته باشد، زیرا توماس توخل می خواهد این باشگاه ژول کونده و پرسنل کیمپمبه را به خدمت بگیرد.

صلاح لیورپول را ترک می‌کند!

به گزارش اتلتیک، اگر محمد صلاح و لیورپول نتوانند بر سر قرارداد جدید به توافق برسند، بازیکن مصری ترجیح می دهد به یک باشگاه لیگ برتری برود.

لوفتوس چیک - لاتزیو

بر اساس ادعای گاتزتا دلو اسپورت، لاتزیو مشتاق به جذب روبن لوفتوس چیک، هافبک چلسی است. غول‌های ایتالیایی در صورت از دست دادن میلینکوویچ-ساویچ یا لوئیز آلبرتو در تابستان امسال برای جذب این بازیکن 26 ساله اقدام خواهند کرد.

پاری سن ژرمن - دانجوما

اگرچه لیورپول یکی از تیم‌هایی است که می‌خواهد آرنات دانجوما را از ویارئال به خدمت بگیرد، پاری‌سن‌ژرمن نیز علاقه‌مند است، به خصوص اگر نیمار پایتخت فرانسه را ترک کند.

دانجوما - لیورپول

آرنات دانجوما بازیکن ویارئال درباره آینده خود صحبت کرده است. او به Ziggo Sport گفت: "اگر جاه طلب نباشید، خوب نیست، بنابراین من همیشه پیشنهادات ورزشی را در نظر خواهم گرفت. من با هیچ باشگاهی در تماس نبودم. اما به من گفته شد که لیورپول از نزدیک من را دنبال می کند."

بارسلونا - کولیبالی

اعتقاد بر این است که کالیدو کولیبالی می خواهد از ناپولی جدا شود، جایی که او تا سال 2023 قرارداد دارد. طبق گزارش دیلی میل، بارسلونا می تواند به او شروع جدیدی ارائه دهد، اگرچه او 35 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

چلسی، بایرن و رئال مادرید - استرلینگ

گزارش‌های بیشتری از انگلیس منتشر می‌شود که ادعا می‌کند رحیم استرلینگ تابستان امسال منچسترسیتی را ترک خواهد کرد، با آخرین خبر از سان که توضیح می‌دهد چلسی، بایرن مونیخ و رئال مادرید برای جذب او در رقابت هستند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: