کد خبر: ۹۲۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۱۶۳
سعید خطیب زاده در واکنش به اقدام احتمالی ترئیکای اروپایی و آمریکا در نشست آتی شورای حکام هشدار داد: آن‌ها یا می‌توانند گزینه دیپلماسی را دنبال کنند و یا در جهت مخالف اقدام کنند. ما برای هر دو آماده‌ایم.

خطیب زاده به تروئیکاى اروپایى و آمریکا: می‌توانید دیپلماسی را دنبال کنید یا در جهت مخالف اقدام کنید؛ ما برای هر دو آماده‌ایمبه گزارش خبرداغ ، سعید خطیب زاده در واکنش به اقدام احتمالی ترئیکای اروپایی و آمریکا در نشست آتی شورای حکام هشدار داد: آن‌ها یا می‌توانند گزینه دیپلماسی را دنبال کنند و یا در جهت مخالف اقدام کنند. ما برای هر دو آماده‌ایم.

 سعید خطیب زاده در صفحه توئیتر خود نوشت: رژیم اسرائیل، به عنوان دشمن شماره یک برجام، نفی‌کننده ان‌پی‌تی و تنها دارنده تسلیحات اتمی در خاورمیانه و شمال آفریقاست.

وی افزود: ما این را می‌دانیم. جهان هم می‌داند.

خطیب زاده تاکید کرد: زمان آن است که سه کشور اروپایی و آمریکا از به خواب زدن تعمدی خود دست بردارند.

سخنگوی وزارت خارجه در پایان نوشت: آن‌ها یا می‌توانند گزینه دیپلماسی را دنبال کنند و یا در جهت مخالف اقدام کنند. ما برای هر دو آماده‌ایم.

خبرگزاری رویترز امروز نوشت، پیش‌نویس قطعنامه آمریکا و تروئیکای اروپا (فرانسه،‌ انگلیس و آلمان) برای نشست هفته آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران می‌خواهد تا به سوالات باقیمانده درباره ذرات اورانیوم پیداشده در سه سایت پاسخ دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: