کد خبر: ۹۲۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۴۴۱
دو بازیکن تیم ملوان بندرانزلی به تیم سابق خود بازمی‌گردند.

مرادمند و یزدانی از فصل بعد در استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، دو بازیکن از تیم استقلال تهران به دلیل مشمولیت خدمت سربازی این تیم را در اواسط فصل اخیر ترک کرده و به تیم ملوان بندرانزلی ملحق شدند.

درحالیکه این دو بازیکن تلاش داشتند با استفاده از مدرک تحصیلی و کفالت به همکاری با استقلال ادامه بدهند اکنون با گذشت چند ماه دوری از این تیم دوباره آماده بازگشت به جمع آبی پوشان می‌شوند. پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره باشگاه این خبر را تایید کرد.

پرویز مظلومی در این خصوص گفت: "آقای یزدانی کنکور دکتری دادند و قبول شدند و مسلما باید ادامه تحصیل بدهند که به باشگاه بر می گردد. آقای مرادمند هم کفالت گرفتند و این دو عزیزی که تلاش زیادی انجام دادند سال آینده در تیم حضور داشته باشند."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: