کد خبر: ۹۲۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۱۴۹
در تحقیق و تفحص از شورای اسلامی بخش های کشور مواردی چون منشأ درآمدها و شیوه نظارت بر واریزی‌ها و نحوه هزینه‌کرد درآمدها و انطباق پرداخت‌ها با قانون به چشم می‌خورد.

جزئیات تحقیق و تفحص از شورای اسلامی بخش‌های کشوربه گزارش خبرداغ ، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت:‌ تحقیق و تفحص از مسائل مالی شوراهای اسلامی بخشی در مجلس کلید خورد

متن کامل درخواست تحقیق و تفحص از مسائل مالی شوراهای اسلامی بخشی به شرح زیر است:

عنوان تحقیق و تفحص:‌بررسی عملکرد مالی و نحوه هزینه درآمدهای شوراهای اسلامی بخش در طول 10 سال گذشته (1391 تا 1401)

شرح: گزارش‌های رسیده از انجام تخلفات در نحوه هزینه‌ کرد درآمدها شوراهای اسلامی بخش در سراسر کشور و دستورات امرانه برای پرداخت مبالغی تحت عناوین مختلف حکایت دارد. از آنجایی که قانونگذار تکلیف قانونی برداشت و هزینه درآمدهای موصوف را صراحتاً تعیین نموده و این منابع بایستی در جهت عمران و آبادانی روستاها مصرف شود و شائبه‌های موجود در اذهان مردم بایستی برطرف گردد. لذا جهت تبیین و شفاف‌سازی و رفع ابهامات احتمالی تحقیق و تفحص با محورهای ذیل‌الذکر مورد تقاضاست:

1-  منشأ درآمدها و شیوه نظارت بر واریزی‌ها

2- تصویب بودجه سالیانه و رعایت قوانین و مقررات در این خصوص

3- نحوه هزینه‌کرد درآمدها و انطباق پرداخت‌ها با قانون

4- رعایت قانون در مصارف عمرانی و هزینه‌های جاری

5- میزان اطلاع روستاهای تحت پوشش و مردم، بخشی از تراز مالی و عملکرد شورای اسلامی بخش

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: