کد خبر: ۹۲۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۱۴۷
در خصوص گلایه از برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: در خصوص شرایط شهرخودرو مسائلی را مطرح کردم، اما متاسفانه برنامه فوتبال برتر طوری بخشه‌ایی را نشان داد که انگار مدیران باشگاه مقصر هستند! در حالی که منظورم عدم همکاری مسئولان استانی بوده است.

بهزادی: برنامه فوتبال برتر گلایه‌هایم را کامل پخش نکرد/ از مسئولان استان خراسان انتظار حمایت بیشتری داشتمبه گزارش خبرداغ ، یوسف بهزادی در گفتگو با ایلنا، وی افزود: متاسفانه وقتی در مشهد ورزشگاه امام رضا(ع) را در اختیار تیم ما قرار ندادند و میزبانی را به تیمهای رقیب ما واگذا ار کردند. انتظار داشتیم استاندار، شورای شهر مشهد و آقای اصولی که در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشتند در بازیهای انتهای لیگ از ما حمایت می‌کردند. کسی که در حال زمین خوردن است باید کمک شود نه اینکه او را رها کنند. 

دروازه‌بان تیم فوتبال شهرخودرو گفت: متاسفانه برنامه فوتبال برتر فقط بخشی از حرف‌هایم که در مورد ورزشگاه میزبانی و تغذیه تیم بوده را پخش کردند و به نوعی مدیران باشگاه را مقصر نشان دادند. این در حالی است که حرفهای من گلایه از مدیران استانی و عدم حمایت از تنها نماینده استان خراسان در لیگ برتر بود. نتیجه آن هم در نهایت سقوط تیمی شد که با وجود کلی انگیزه و تلاش به لیگ دسته یک سقوط کرد.

بهزادی در پایان تصریح کرد: در نیم فصل دوم شما شاهد بودید که چقدر شهرخودرو متفاوت ظاهر شد و اگر کمی شانش با تیم ما همراه بود، قطعاً در لیگ برتر باقی می‌ماندیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: