کد خبر: ۹۲۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۳۵
رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال گفت: قطعا در مجمع ۱۰ خرداد حضور پیدا میکنم و اگر مانع شوند، تخلف است.

عزیزی خادم می تواند در مجمع حاضر شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ شنبه گذشته کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم خود درباره پرونده شهاب عزیزی خادم، رئیس معزول این مجموعه را صادر کرد و طبق این حکم محرومیت دو ساله عزیزی خادم در کمیته اخلاق از هرگونه فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تایید شد اما جریمه مالی وی از ۱۰۰ میلیون به ۵۰ میلیون کاهش یافت.

البته در خبر سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شده است: بر اساس حکم بدوی کمیته اخلاق و حکم قطعی کمیته استیناف مبنی بر محرومیت رئیس معزول فدراسیون فوتبال نامه عدم امکان حضور شهاب الدین عزیزی خادم در مجمع عمومی دهم خرداد فدراسیون فوتبال به وی ابلاغ شده است.

این نامه عملا به معنی خارج شدن رسیدگی به دستور جلسه مجمع برای بررسی عزل عزیزی خادم است و او شانسی برای تصدی مجدد صندلی ریاست این فدراسیون نخواهد داشت و دستور جلسه هم بدون عزیزی خادم، اجرایی نخواهد بود.

حال شهاب الدین عزیزی خادم در یک نامه اعتراضی خطاب به اعضای مجمع نوشت: جلوگیری از حضور اینجانب یا از دستور کار خارج کردن رسیدگی به عزل یا ابقاء اینجانب تخلف صریح از قوانین و مقررات اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران و سایر مقررات جهانی فیفا است.

این در حالی است که مجمع عمومی این فدراسیون ساعت ۹ صبح سه شنبه ۱۰ خرداد در هتل المپیک آغاز می‌شود.

عزیزی خادم در صفحه اینستاگرامش نامه های متعددی را منتشر کرده است که نشان می دهد نسبت به تصمیم‌گیری‌های اخیر و حکم کمیته اخلاق که در استیناف هم تایید شد به شدت معترض است:

عزیزی خادم می تواند در مجمع حاضر شود؟

عزیزی خادم می تواند در مجمع حاضر شود؟

عزیزی خادم می تواند در مجمع حاضر شود؟

عزیزی خادم می تواند در مجمع حاضر شود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: