کد خبر: ۹۲۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید: ۲۶۷
رئیس جمهور در نشست خبری خود با رئیس جمهور تاجیکستان، گفت: امروزه روابط ایران و تاجیکستان متحول شده و در روابط تجاری حجم مبادلات به چهار برابر رسیده است.

رئیسی: حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به چهار برابر رسیده‌ استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان، اظهار داشت: از این که رئیس جمهور تاجیکستان دعوت ایران را پذیرفت بسیار سپاس گذارم همچنین ما با کشور تاجیکستان به دلایل مختلف هم همسایگی و روابط فرهنگی و دینی و هم روابط همزبانی و هم تمدنی ارتباطات خوبی به ویژه بعد از انقلاب اسلامی داشتیم و داریم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که به وجود آمده بود در سفری که اخیرا بنده در ابتدای دولت به تاجیکستان داشتم هم برای اجلاس شانگهای و هم دیدار دو جانبه که این سفر برای روابط بین دو کشور نقطه عطفی بود.

بیشتر بخوانید: 

رمزگشایی صریح رئیسی از جمله بحث‌براگیز

رئیس جمهور گفت: امروزه روابط بین دوکشور متحول شده است و طوری شده است که در روابط تجاری حجم مبادلات به چهار برابر رسیده است. همچنین در حوزه های مختلف نیز گام های بسیار خوبی برداشته شده است به ویژه تفاهنامه هایی که در دوشنبه امضا شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: