کد خبر: ۹۲۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۱
نامه دیروز مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر عدم پخش مراسم قهرمانی این باشگاه توسط صداوسیما مورد موافقت قرار نگرفت‌.

صداوسیما نامه آجرلو را نادیده گرفت؛جشن قهرمانی استقلال پخش می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه :درحالی که دیروز نامه‌ای توسط باشگاه استقلال منتشر شد که در آن آجورلو مدیر این باشگاه از فروغی مدیر شبکه سه سیما درخواست کرده بود تنها بازی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان از این شبکه پخش شود تا مراسم قهرمانی به صورت اختصاصی از اپلیکیشن رسمی باشگاه استقلال پخش شود، امروز در سایت رسمی شبکه سه، برنامه فوتبال برتر از کنداکتور خارج شد تا زمزمه‌هایی مبنی بر عدم پخش این مسابقه شکل بگیرد.
با این‌حال در تماس با تهیه‌کننده این برنامه مشخص شد فوتبال‌برتر به صورت ویژه‌برنامه از ساعت ۱۸ عصر با اجرای محمدحسین میثاقی روی آنتن می‌رود و با میهمانانی ویژه علاوه بر بازی، مراسم قهرمانی و اهدای جام به استقلال هم به صورت کامل روی آنتن می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: