کد خبر: ۹۲۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۳۲۲
نماینده اهواز در مجلس گفت: حضور مسئولان دولتی در محل حادثه متروپل و امکاناتی که فراهم شده، شایسته تقدیر است تا جایی که اعلام شد نیروی امدادی به اندازه کافی وجود دارد و نیازی به اعزام دوباره وجود ندارد.

حضور مسئولان دولتی در محل حادثه متروپل شایسته تقدیر استبه گزارش خبرداغ ، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو بافارس در مورد اقدامات انجام شده توسط دولت پس از حادثه «متروپل» گفت: زمان وقوع حادثه متروپل آیت الله رئیسی برای پیشبرد اهداف دولت در راستای دیپلماسی منطقه‌ای در کشور عمان حضور داشت. علیرغم این مساله از لحظات اول ریزش ساختمان دستور رسیدگی دادند، وزیر کشور هم به محل حادثه رفت و تا امروز همانجا حضور دارد و فرماندهی کار را برعهده گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت مطابق انتظار عمل کرد، افزود: علاوه بر وزیر کشور سایر مسئولین دولتی نیز در محل حادثه حضور داشتند؛ در این میان می توان به حضور چشمگیر نیروهای امدادی اشاره کرد.

حسینی با اشاره به اینکه حداقلِ انتظار مردم مجازات عاملین این حادثه است‌، گفت: تعدادی از مقصران این حادثه بازداشت شدند و مورد بازخواست قرار گرفتند و به زودی همه زوایای پنهان این ماجرا قطعا روشن خواهد شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولین در محل حادثه متروپل حضور به موقعی داشتند، تصریح کرد: حضور مسئولان دولتی و امکاناتی که فراهم آورده اند شایسته تقدیر است تا جایی که اعلام شد نیروی امدادی به اندازه کافی هست و نیازی به اعزام دوباره وجود ندارد. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: