کد خبر: ۹۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۵۰
چند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به در‌های خروج این باشگاه نزدیک شده و به احتمال فراوان از جمع سرخپوشان جدا خواهند شد. حامد لک، امیرمحمد یوسفی، سید جلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، سعید آقایی (در صورت جذب بازیکنان مد نظر در پست دفاع چپ)، محمد شریفی، علی شجاعی، رضا اسدی، مهدی مهدیخانی و عیسی آل‌کثیر بازیکنانی هستند که به احتمال فراوان از باشگاه جدا خواهند شد.

جدایی کدام بازیکنان از پرسپولیس قطعی است؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: چند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به درهای خروج این باشگاه نزدیک شده‌ و به احتمال فراوان از جمع سرخپوشان جدا خواهند شد.

با توجه به اینکه به پایان لیگ بیست و یکم نزدیک می‌شویم، باشگاه پرسپولیس از حالا تلاش خود را برای تقویت تیم آغاز کرده تا بتواند برای فصل جدید، دوباره چهره یک مدعی به خود بگیرد.

سرخپوشان جذب یک دروازه‌بان، دو مدافع مرکزی، دو مدافع راست و چپ، هافبک دفاعی، وینگر ،هافبک هجومی و مهاجم را در دستور کار قرار داده و به همین خاطر چند بازیکن باید از فهرست تیم خارج شوند.

حامد لک، امیرمحمد یوسفی،‌ سید جلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، سعید آقایی (در صورت جذب بازیکنان مد نظر در پست دفاع چپ)،‌ محمد شریفی، علی شجاعی، رضا اسدی، مهدی مهدیخانی و عیسی آل‌کثیر بازیکنانی هستند که به احتمال فراوان از باشگاه جدا خواهند شد.

در این میان وحدت هنانوف و منوچهر صفروف مدافعان تاجیکستانی هم با توجه به شرایط موجود شاید درخواست جدایی دهند اما باشگاه قصد قطع همکاری با آنها را نداشته و ممکن است این دو بازیکن را به تیم‌های دیگر قرض دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: