کد خبر: ۹۲۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۲۳۹
یک نخبه ایرانی مدعی است هلیکوپتر دو نفره‌ای را با هزینه شخصی خود ساخته است که بدنه آن از جنس فایبرگلاس و وزن آن حدود ۴۵۰ کیلوگرم و موتور آن، موتور پراید است! وی گفت: این هلیکوپتر به صورت کامل روشن شده و سابقه برخاستن و پرواز تا ارتفاع ۱ تا ۲ متری را داشته است، اما هنوز دچار ایراداتی بوده و نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد.

ساخت هلیکوپتر سبک ۲ نفره با موتور پراید توسط نخبه ایرانی!به گزارش خبرداغ ، یک نخبه ایرانی مدعی است هلیکوپتر دو نفره‌ای را با هزینه شخصی خود ساخته است که بدنه آن از جنس فایبرگلاس و وزن آن حدود ۴۵۰ کیلوگرم و موتور آن، موتور پراید است!

رضا قهرمانی یکی از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در حاشیه رویداد ملی گام دوم گفت: بنده اهل شهرستان ملکان و روستای پرچین‌بلاغ یک فروند هلیکوپتر دو نقره با هزینه شخصی 100 میلیون تومان را در طی دو سال ساخته‌ام.

وی گفت: این هلیکوپتر با امکانات کم و حداقلی ساخته شده است. بدنه این هلیکوپتر از جنس فایبرگلاس و وزن آن 450 کیلوگرم است. ابعاد این هلیکوپتر 5 در 2 متر است و موتور آن، موتور پراید است! موتور اصلی این هلیکوپترها، موتور توربو است که بنده قادر به تهیه آن نبودم.

قهرمانی گفت: این هلیکوپتر به صورت کامل روشن شده و سابقه برخاستن و پرواز تا ارتفاع 1 تا 2 متری را داشته است اما هنوز دچار ایراداتی بوده و نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: