کد خبر: ۹۲۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۳۰۶
کدام بازیکنان، غایبان سرشناس فهرست جدید تیم ملی هستند؟

غایبان سرشناس فهرست جدید تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: کدام بازیکنان، غایبان سرشناس فهرست جدید تیم ملی هستند؟

یکی از مهمترین بازیکنانی که نامش در فهرست جدید تیم ملی دیده نمی‌شود، سامان قدوس هافبک تیم برنتفورد انگلیس است که به خاطر مصدومیت، نمی‌تواند در دیدار دوستانه مقابل کانادا به میدان برود. مصدومیت قدوس باعث شد که او در چهار هفته پایانی لیگ جزیره هم نتواند برای تیمش بازی کند.

این مورد درباره وحید امیری هم صدق می‌کند و آچار فرانسه تیم ملی و پرسپولیس، بعد از انجام عمل جراحی روی کمرش، فعلا باید دور از میادین باشد

پیام نیازمند که در فهرست تیم ملی برای بازی با کره جنوبی و لبنان هم حضور نداشت، این بار هم به تیم ملی دعوت نشده تا به مانند اردوی قبلی، سیدحسین حسینی – که فصل بسیار خوبی را با استقلال پشت سر گذاشت - رقیب علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده باشد.

کریم انصاری‌فرد هم که از آخرین حضورش در اردوی تیم ملی اصلا خاطره خوبی ندارد – ماجرای کیک تولد او را قطعا به خاطر دارید – برای بازی با کانادا به تیم ملی دعوت نشده و در غیاب او، علی علیپور مهاجم جدید تیم ژیل ویسنته پرتغال – که چند روز قبل مدارکش را تحویل فدراسیون فوتبال داد – یکی از 4 مهاجم حاضر در اردو است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: