کد خبر: ۹۲۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۲۵۸
این روزها جزیره قشم که از دیرباز به پاکی هوا و زلالی دریا معروف بود در سیطره گرد و غبار قرار گرفته و براساس اظهارات یاسر مرادی سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تاکنون ۷۷۱ بیمار دارای علائم تنفسی به دلیل غبارآلودگی هوا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

جزیره قشم در سیطره گرد و غبار/ ۷۷۱ بیمار راهی بیمارستان شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: این روزها جزیره قشم که از دیرباز به پاکی هوا و زلالی دریا معروف بود در سیطره گرد و غبار قرار گرفته و براساس اظهارات سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تاکنون ۷۷۱ بیمار دارای علائم تنفسی به دلیل غبارآلودگی هوا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

یاسر مرادی گفت: در ۳ روز گذشته ۱۰۰ قشموند به دلیل مشکلات تنفسی غیرعفونی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم و ۶۷۱ نفر دیگر به مراکز درمانی درگهان، رمکان، شهید ذاکری، سوزا، طبل، دولاب و گورزین مراجعه کرده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قشم تاکید کرد: تمام افراد به ویژه بیماران، سالمندان، کودکان و مادران باردار حتی الامکان در زمان وقوع پدیده گرد و غبار از منزل خارج نشوند.

وی اضافه کرد: بیماران و افراد آسیب پذیر و همچنین افرادی که بدلیل اشتغال به اموری که نیازمند به حضور مستمر در فضاهای باز است، در زمان خروج از منزل از ماسک های فنجانی (P۱ - P۲) یا ماسک مناسب FFP۲ استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: