کد خبر: ۹۲۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۰
سرمربی تیم ملی 8 بازیکن از آخرین فهرست خودش را برای بازی با کانادا دعوت نکرد.

قلم قرمز اسکویچ روی نام 7 بازیکنبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فهرست تیم ملی برای اردوی کانادا و بازی دوستانه مقابل این تیم اعلام شد و با توجه به اینکه آخرین اردوهای تا قبل از شروع جام جهانی را طی می‌کنیم اهمیت فهرست انتخابی آنها از جهت نزدیک بودن به فهرست نهایی جام جهانی قطر خیلی زیاد است. 

در این فهرست نام 25 بازیکن وجود داشت که نسبت به آخرین فهرست اسکوچیچ برای بازی با کره جنوبی و لبنان سه بازیکن کمتر دعوت شده‌اند.

اختلاف میان فهرست دو تیم اما بیشتر از این تعداد است و اسکوچیچ نسبت به آخرین نفرات دعوت شده در فهرست جدید روی نام 7 بازیکن قلم قرمز کشیده است.  

در خط دفاع، شجاع خلیل زاده، دانیال اسماعیلی‌فر‌ و فرشاد فرجی دیگر جایی در فهرست ندارند و در خط هافبک هم نفراتی مثل کمال کامیابی نیا و وحید امیری خط خوردند و کریم انصاری فرد و سامان قدوس هم مهاجمانی هستند که نسبت به آخرین فهرست تیم ملی در جمع نفرات جدید حضور ندارند. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: