کد خبر: ۹۲۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۹
سخنگوی فراجا با بیان اینکه امنیت در سطح شهر آبادان کاملا برقرار است، گفت: نیروی انتظامی به تعداد کافی در شهر حضور دارد و به صورت سه شیفت شبانه‌روزی خدمت می‌کنند.

سخنگوی فراجا: امنیت کامل در آبادان برقرار استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی فراجا با بیان اینکه امنیت در سطح شهر آبادان کاملا برقرار است، گفت: نیروی انتظامی به تعداد کافی در شهر حضور دارد و به صورت سه شیفت شبانه‌روزی خدمت می‌کنند.

سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران در محل حادثه متروپل در آبادان اظهار کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی از زمان حادثه متروپل بلافاصله در محل حضور پیدا کردند و فرماندهی انتظامی استان خوزستان نیز شخصا در محل حادثه فرماندهی کار را به عهده دارد.

 وی افزود: کار آواربرداری نیازمند فراهم کردن محیطی امن است که در واقع همکاران ما این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهند.

سخنگوی فراجا گفت: از استان‌های معین خوزستان و همچنین تهران تیم‌های پلیسی به منطقه اعزام شده است.

حاجیان ادامه داد: از مردم داغدار آبادان تقاضا داریم با خدمت‌گذاران خود در نیروی انتظامی خوزستان همکاری کنند زیرا نیازمند همکاری مردم هستیم که کمک کنند تا محیط آواربرداری، امن و خلوت باشد و امدادگران بتوانند کار خود رابه نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: امنیت در سطح شهر آبادان کاملا برقرار است و بر اساس گفته فرماندهی انتظامی استان خوزستان، مردم رضایت کاملی از خدمتگذاران خود در این فرماندهی دارند و این رضایت‌مندی مردم برای ما افتخار است و همچنان آماده هستیم تا پای جان در خدمت مردم باشیم و به این خدمتگذاری خود افتخار می کنیم.

سخنگوی فراجا گفت: نیروی انتظامی به تعداد کافی در شهر حضور دارد و به صورت سه شیفت شبانه‌روزی خدمت می‌کنند و امکانات و تجهیزات پلیسی را در اختیار این حادثه و مردم قرار داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: