کد خبر: ۹۲۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
تعداد بازدید: ۲۳۲
سرمربی استقلال قصد دارد قدرت تهاجمی تیمش را برای فصل آینده افزایش بدهد

دو مهاجم سرشناس در لیست خرید فرهادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: استقلالی‌ها اگرچه خیلی زودتر از پایان لیگ برتر توانستند قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کنند ولی تقریبا تمام هواداران این تیم می‌دانند آبی‌ها در خط حمله شرایط خوبی نداشته و این تیم بیشتر به لطف خط دفاع خوب خود توانست قهرمان لیگ شود.

جالب است بدانید زوج مورد نظر فرهاد مجیدی برای خط حمله استقلال کاوه رضایی و سجاد شهباززاده هستند، دو بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارند.

در مورد کاوه رضایی گفته می‌شود امکان ادامه حضور او در لیگ بلژیک وجود ندارد و شهباززاده هم شنیده می‌شود دوست دارد در پست مهاجم هدف بازی کند و این امکان در سپاهان برایش فراهم نیست.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مدیران استقلال می‌توانند کاوه رضایی و شهباززاده را برای لیگ بیست و دوم به این تیم برگردانند یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: