کد خبر: ۹۲۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۷
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبر آزاد بودن واردات آیفوت در کانال تلگرامی خود نوشت: با یک اعلام ممنوعیت ساده که سپس با اختلال در سایت و جابجایی رده‌بندی گروه کالایی عنوان اصلاح شد، قیمت هر آیفون در بازار بیش از ۵۰ درصد رشد کرد. رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است!

با یک اعلام ممنوعیت ساده، قیمت آیفون بیش از ۵۰ درصد رشد کرد؛ رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی استآذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبر آزاد بودن واردات آیفوت در کانال تلگرامی خود نوشت: با یک اعلام ممنوعیت ساده  قیمت هر آیفون در بازار بیش از ۵۰ درصد رشد کرد. رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است!

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ وی در این باره نوشت: اعلام رسمی رییس سازمان توسعه تجارت: در دوماه نخست امسال، بیش از کل نیاز کشور در سال گذشته و سال‌جاری، ثبت سفارش واردات آیفون به کشور انجام شده است(منبع: سایت انتخاب)

با یک اعلام ممنوعیت ساده که سپس با اختلال در سایت و جابجایی رده‌بندی گروه کالایی عنوان اصلاح شد، قیمت هر آیفون در بازار بیش از ۵۰ درصد رشد کرد. رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: