کد خبر: ۹۱۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
تعداد بازدید: ۲۲۱
هواداران تیم ذوب آهن در جریان بازی با نساجی کاپیتان پیشین این تیم را تشویق کردند.

دادی‌فر مقابل چشمان تارتار تشویق شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: در دقیقه ۱۵ بازی نساجی و ذوب آهن، علی صفایی، داور بازی در کنار محوطه جریمه نساجی به سود ذوب‌آهن خطا اعلام کرد که این موضوع سبب اعتراض شدید مدافع تیم میهمان شد.

* در اواسط بازی سعید غلامعلی‌بیگی از نساجی بعد از برخورد با باقرپسند، مهاجم ذوب‌آهن از ناحیه چشم مصدوم شد. پس از این اتفاق بازیکنان نساجی به داور اعتراض کردند و معتقد بودند داور باید به بازیکن ذوب‌آهن کارت زرد نشان می‌داد.

* هواداران کم‌تعداد ذوب‌آهن که در ورزشگاه فولادشهر حضور دارند، تیم خود را به شدت تشویق می‌کنند.

* قاسم حدادی‌فر، کاپیتان پیشین ذوب‌آهن که صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در کادر فنی ذوب‌آهن در فصل جدید هست، از سوی هواداران ذوب‌آهن مورد تشویق قرار گرفت.

*در حالی که چندین‌بار بازیکنان هر ۲ تیم به دلیل مصدومیت روی زمین افتادند و در زمین مداوا شدند، تنها ۲ دقیقه وقت اضافی برای نیمه نخست اعلام شد.

*در لحظات پایانی نیمه اول، داور کرنر به سود ذوب‌آهن اعلام کرد که اعتراض شدید بازیکنان نساجی را در پی داشت؛ در ادامه داور با حقیقی و کاپیتان نساجی صحبت کرد.

* پس از پایان نیمه اول، اسماعیلی، سرمربی نساجی و یکی از مربیان این تیم به سمت داور چهارم رفتند و با وی صحبت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: