کد خبر: ۹۱۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۰۴
در فاصله کوتاهی از یک روز، پیج دو باشگاه تهرانی از دسترس مسئولان رسانه‌ای این تیم‌ها خارج شد.

حمله عجیب هکرها به پیج رسمی دو باشگاهبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: یکی از عجیب‌ترین اتفاقات امروز فوتبال ایران انتشار تصویر لوگوی باشگاه تراکتور تبریز از پیج دو باشگاه تهرانی پیکان و هوادار بود.

 

درحالی‌که ساعاتی قبل پیج باشگاه پیکان هک شده بود و در آن پیام "شما هک شده‌اید" به‌همراه دو تصویر از لوگوی تراکتور منتشر شده بود، این هکر دست بردار باشگاه‌های لیگ برتری نشد و این بار سراغ پیج باشگاه هوادار رفت و همان تصاویر را آپلود کرد. این هکر در کپشن پست‌هایی که منتشر کرده عبارت "یاشاسین تراختور" را نوشته است‌.

هواداران تراکتور در هفته گذشته تنش زیادی با پرسپولیسی‌ها داشتند ولی اینکه چرا یک هکر برای انتشار لوگوی تراکتور سراغ پیج پیکان و هوادار رفته جای تعجب دارد. جالب اینکه در مدت کوتاهی تعداد زیادی کامنت زیر این پست دو باشگاه درج شده است.

حمله عجیب هکرها به پیج رسمی دو باشگاه

حمله عجیب هکرها به پیج رسمی دو باشگاه

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: