کد خبر: ۹۱۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۶
مربی مس کرمان می‌گوید حالا که صعودشان قطعی شده به اهداف بزرگ‌تر فکر می‌کنند.

استقبال از مس با ضرب و شتم!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: آرتا منهاجی در مورد بازی مس کرمان برابر استقلال خوزستان که در خرم آباد برگزار شد؛ گفت: بازی برابر استقلال خوزستان بازی بسیار سختی بود چرا که این تیم نفرات و کادر فنی بسیار خوبی در اختیار دارد و جا داشت که این تیم در هفته‌های پایانی جزو مدعیان صعود هم باشد.

 

وی ادامه داد: ما مطابق برنامه ریزی خود بازی را جلو بردیم و موفق به گلزنی شدیم. هرچند در دقایقی اسیر استرس‌های هفته پایانی شدیم ولی به هرشکل موفق شدیم به خواسته خود که کسب امتیاز کامل بازی بود دست یابیم؛ این پیروزی را به هواداران غیور و مردم شریف کرمان تقدیم می‌کنیم.

مربی مس کرمان در رابطه با مسائل حاشیه‌ای این بازی گفت: دو تا تاسف دارم؛ اول اینکه چرا استقلال خوزستان در شهر پرعظمت اهواز نتواند میزبان این بازی باشد و مجبور شود در شهری دیگر بازی‌هایش را برگزار کند و تاسف بزرگ دیگر من بابت این مسئله است که چرا در بازی مس کرمان و استقلال خوزستان عده‌ای معدود از خرم آباد برای تیم ما حاشیه درست کنند و دست به ضرب و شتم بزنند.

 

وی افزود: شهر خرم آباد اصالت دارد و اصلا شایسته نیست توسط چند نفر معدود که توسط افراد شناخته شده شانتاژ شده‌اند با برنامه ریزی دست به این اقدامات زشت بزنند. جا دارد از مقامات خرم آباد بابت کنترل این وضعیت تشکر کنم و امیدوارم که آن افراد نیز به جای روی آوردن به این ناپاکی‌ها، به فوتبال و مسائل فنی توجه داشته باشند.

منهاجی در رابطه با ادامه بازی‌های مس کرمان در لیگ یک گفت: هرچند روی کاغذ با یک امتیاز نیز از سه بازی پیش رو صعود ما قطعی می‌شود اما با توجه به شناختی که از تیم و آقای حسین‌خانی سرمربی تیم دارم برای کسب هر 9 امتیاز از این سه بازی به زمین می‌رویم و با تلاش بچه‌ها و لطف خدا به این موضوع نیز می‌رسیم؛ پس از اینکه برنامه دو ساله خود را برای صعود در یک سال به انجام رساندیم، حالا به اهدافی بالاتر فکر می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: