کد خبر: ۹۱۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۴
فریدون عباسی گفت: قالیباف جلوی استیضاح‌ها را نمی‌گیرد؛ یعنی یک نفر، که نمی‌تواند جلوی استیضاح‌ها را بگیرد. برخی نمایندگان یک تحلیل و نظری درباره عملکرد یک وزیر دارند آن را مطرح و حتی اقدام به جمع‌آوری امضاء نیز می‌کنند. حال این امضاها به حدنصاب نمی‌رسد.

نامزد رقیب قالیباف برای ریاست مجلس : نمایندگان عاقل هستند ، قالیباف رأی می‌آوردبه گزارش خبرداغ به نقل از قرن نو : فریدون عباسی گفت: قالیباف جلوی استیضاح‌ها را نمی‌گیرد؛ یعنی یک نفر، که نمی‌تواند جلوی استیضاح‌ها را بگیرد. برخی نمایندگان یک تحلیل و نظری درباره عملکرد یک وزیر دارند آن را مطرح و حتی اقدام به جمع‌آوری امضاء نیز می‌کنند. حال این امضاها به حدنصاب نمی‌رسد.

شمارش معکوس برای آغاز انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس شروع شده است و تاکنون الیاس نادران و محمدباقر قالیباف برای فتح صندلی ریاست پارلمان اعلام کاندیداتوری کردند.

فریدون عباسی از نامزدی خود در انتخابات هیئت‌رئیسه خبر داد؛ اما تأکید کرد که «قالیباف می‌تواند در انتخابات هیئت‌رئیسه رأی بیاورد.»

او گریزی هم به انتقادات نادران از قالیباف زد و گفت: «آقای نادران اگر حرفی داشتند باید در سال اول یا دوم مجلس می‌گذاشتند؛ حالا تجربه ایشان بیشتر شده و اشکالاتی را مشاهده کردند و آزاد هستند که آن را بیان کنند. نمایندگان هم نظرات ایشان و هم توضیحات آقای قالیباف را می‌شوند و به هرکدام که خواستند رأی می‌دهند. حال امسال به جای دو نفر، سه نفر کاندیدای انتخابات هیئت‌رئیسه هستند و نمایندگان اگر از عملکرد آقای قالیباف ناراضی باشند، در برگه رأی نشان می‌دهند.»

 

 

نامزد رقیب قالیباف برای ریاست مجلس : نمایندگان عاقل هستند ، قالیباف رأی می‌آورد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: