کد خبر: ۹۱۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹
تعداد بازدید: ۵۴۴
فال روزانه سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ )

 

شک و تردیدها را باید از خود دور کنی. برای رسیدن به کسی که دوستش داری باید تلاش کنی.

برای کسب یک موفقیت مالی و اقتصادی باید برای آن تلاش و کوشش کرد. وقتی دستت به گنج بادآورده‌ای نمی‌رسد باید به کوشش بیشتر متوسل شوی.

 

فال روزانه فردا اردیبهشت (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

وقتی از کسی کینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین کرده‌ای. سعی کن خانه دلت را تنها از دوستان پرکنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.

تمرکز در هرکار رمز موفقیت و رسیدن به سود است. پس در محیط کار یا در امر تحصیل با تمرکز موفقیت و منفعت مالی خود را تضمین کن.

فال روزانه فردا خرداد (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

یک مکالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌کند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته که تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.

موفقیت در امور مالی و اقتصادی تو را دچار غرور و خودپسندی کرده. احساس می‌کنی که فقط تو بودی که توانستی به تلاش به چنین سودی برسی. در حالی که اینطور نیست و باید مراقب باشی که با غرور و خودخواهی خودت را به دردسر نیندازی.

فال روزانه فردا تیر (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

رابطه تو با او باید همین‌طور دوستانه و بدون خصومت باقی بماند. از هرگونه سهل‌انگاری دوری کن و بیهوده بهانه دست دیگران نباید بدهی چون بعضی‌ها منتظر بهانه‌ای هستند تا بین شما را خراب کنند. روزهای خوبی در پیش داری.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

وقتی مشکلات اقتصادی پیش می‌آید، هیچ چاره‌ای جز صبر و سکوت نیست. باید همچنان پایدار باشی و با ذهنی باز و بدون تردید به فکر راه‌حلی برای رهایی از این مشکل باشی.

فال روزانه فردا مرداد (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

به زودی آرزوی تو برآورده می‌شود و به کسی که دوستش داری می‌رسی اما باید هشیار باشی. اکنون بهترین زمان برای شناخت دقیق و درست تو نسبت به اوست.

از این سکوت باید خارج شد. باید در جمع حضوری پررنگ‌تر داشته باشی و به میزان توانمندی و استعداد خود کوشش کنی تا دلی بدست آوری. زمان فعالیت و کوشش رسیده است.

 

در برخورد با مشکلات کاری و اقتصادی باید روحیه‌ای قوی و امیدوار داشته باشی. باید با پشتکار و تلاش موانع را از سر راه برداری. هیچ مشکلی نیست که غیرقابل حل باشد.

 

فال روزانه فردا شهریور (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

وقت کشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا کرده‌ای، دیگر نباید دست دست کنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد کنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

کسی در اطراف تو هست که از نظر مالی هوایت را دارد بخصوص در لحظات بحرانی و سخت. بلند پروازی‌های تو دیگران را متحیر می‌کند.

فال روزانه فردا مهر (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

در این شرایط خاص باید با عقل و فکر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعارهای آتشین عاشقانه، نمی‌توان کاری از پیش برد. برای رسیدن به کسی باید با فکر و تدبیر رفتار کرد نه با حرفهای دهان پر کن!!!

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

قدرت و استعداد لازم را برای تحقق آرزوهای مادیت داری. پس تردیدها و نگرانی‌ها را باید از خود دور کرد. حتی اگر تنها شوی باز هم خدا با تو خواهد بود و همین مسئله قلب تو را مطمئن خواهد ساخت.

 

فال روزانه فردا آبان (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

کسی پیدا می‌شود که تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار کشید و بسیار صبور بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشکلات مالیت برآیی. فقط کافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور کنی که در تو استعدادهای فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست.

 

فال روزانه فردا آذر (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یک توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است که آرامش برقرار خواهد شد.

تا آخر این ماه خبر خوبی به تو می‌رسد که انتظارش را نداشتی. با کار و کوشش می‌توان بر موانع و مشکلات پیروز شد و به نتایج درخشانی دست یافت.

حالا که همه چیز روبه‌راهه یک کم استراحت می‌چسبه. کارها رو به دیگران واگذار کن و چند روز برو مسافرت و استراحت کن تا با روحیه مضاعف دوباره کار را شروع کنی.

بیشتر دغدغه کار و درآمد خودت را داری و تقریبا اکثر وقت‌های خود را صرف آن می‌کنی. در زندگی چیزهای مهمتری هم هست که باید به آنها توجه کرد و برایشان وقت گذاشت.

 

فال روزانه فردا دی (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

چراغ یک رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف کرد.

نگرانی‌ها از تو دور شده. دوباره باید به دیدار دوستان بروی و تفریح و شادمانی کنی.

ممکن است تغییرات هوا کمی تو را دچار مشکل کند پس مراقب سلامتی‌ات باش.

شرایط در مجموع به نفع توست. به جای آنکه اجازه دهی وسواس‌های بیهوده بهترین وقت‌های تو را تلف کنند، باید با اراده‌ای قوی به این راه ادامه دهی.

 

فال روزانه فردا بهمن (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

منتظر اتفاقات زیادی هستی که ممکن است هیچ کدام از آنها رخ ندهد. بهتر است به جای این کار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی کرده و براساس آن حرکت کنی. این راه مطمئن‌تر است.

خودت را برای شنیدن یک خبر مسرت‌بخش آماده کن. با یک دوست قدیمی که مدتها از او بی‌خبر بودی، رابطه تازه‌ای برقرار می‌کنی. باید از کسی دلجویی کنی تا روز خوبی داشته باشی.

 

با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانی خستگی و یا احتمالا استرسی که از فعالیتهای روزانه به تو منتقل می‌شود را کنترل کنی. به طور صحیح و منظم غذا خوردن، انجام ورزش روزانه و به اندازه خوابیدن میتواند به تو کمک کند.

باید به طور جدی فکر کنی تا تغییرات تازه‌ای را در محیط کاری خود به وجود بیاوری. این تغییرات باید به نحوی باشد که وقت تو را آزاد کند و در عین حال درآمد بیشتری برای تو بوجود آورد.

فال روزانه فردا اسفند (سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱)

 

زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز کمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش کنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.

امروز شانس و اقبال با تو همراه است. قدر فرصتها را بدان. به زودی شاهد رفت و آمدهای بیشتری در خانواده‌ات خواهی بود.

برای برگرداندن سلامتی به ذهن و جسمت به آرامش، تفریح و خواب کافی به یک اندازه نیازمندی. از کارها یا افرادی که تو را دچار استرس می‌کنند دوری کن.

موفقیت تو در مسائل اقتصادی بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد. بخشی از این شرایط به تو و تلاش و ابتکارت برمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به اطرافیان است که برای آنهم خودت باید دست به کار شوی.

رصدروز

 

 

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: