کد خبر: ۹۱۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
تعداد بازدید: ۱۴۶
منتظری دادستان کل کشور می گوید: هدف این بوده که به عناصر وابسته درون کشور بیاموزند که از شرایط کنونی چگونه استفاده کنند و مردم را به مبارزه و مخالفت با نظام به خیابان‌ها بکشانند و عده‌ای از جیره‌خواران خود را آموزش می‌دادند که چگونه در شهر‌های مختلف مردم را به بهانه‌های مختلف جمع و با شرارت از این شرایط سوءاستفاده کنند.

دادستان کل کشور: هدف جاسوسان فرانسوی به خیابان‌ها کشاندن مردم برای مبارزه و مخالفت با نظام بود / عده‌ای از جیره‌خواران خود را آموزش می‌دادند که از شرایط کنونی چگونه استفاده کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: دادستان کل کشور گفت: هدف جاسوسان فرانسوی این بود که مردم را به مبارزه و مخالفت با نظام به خیابان‌ها بکشانند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: امروز دشمن در جنگ اقتصادی به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است.

دادستان کل کشور گفت: مردم ایران اسلامی همچون جبهه نظامی با مقاومت و ایستادگی، در جبهه اقتصادی نیز دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام می‌گذارند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین منتظری، دشمن شناسی از وظایف همه مردم است و لازم است در این مسیر با بصیرت و آگاهی پیش رفت.

دادستان کل کشور گفت: اصلاحات اقتصادی در کشور، در دوره قبل از دولت سیزدهم مطرح بود که با به نتیجه نرسیدن آن این اصلاحات امروز باید انجام شود.

به گفته دادستان کل کشور، جامعه باید متناسب با این اصلاحات پیش برود. مدیران هم باید با برنامه ریزی و کار‌های کارشناسی در راه اصلاح اقتصادی به گونه‌ای عمل کنند که مردم دچار آسیب نشوند.

او گفت: یک کشور اروپایی که خود را مهد تمدن و آزادی می‌داند زن و مرد فرانسوی را زیرپوشش گردشگر وارد ایران می‌کند، اما غافل از اینکه نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی بر آن‌ها سوارند و فعالیت‌های آن‌ها را رصد می‌کند و مدتی در ایران مستقر می‌شوند و به شهر‌های مختلف و محافل مختلف می‌روند و مجالسی را تشکیل می‌دهند.

منتظری می گوید: هدف این بوده که به عناصر وابسته درون کشور بیاموزند که از شرایط کنونی چگونه استفاده کنند و مردم را به مبارزه و مخالفت با نظام به خیابان‌ها بکشانند و عده‌ای از جیره‌خواران خود را آموزش می‌دادند که چگونه در شهر‌های مختلف مردم را به بهانه‌های مختلف جمع و با شرارت از این شرایط سوءاستفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: