کد خبر: ۹۱۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
نمایش دستگاه های سنجش آلودگی هوا، از نرم افزار شرکت کترل کیفیت هوای تهران حذف شدند، این اتفاق در حالی رخ می داد که کارشناسان هواشناسی اعلام کردند، امروز توده جدیدی از ریزگردها به کشور وارد می شود و سطح آلایندگی در تهران و سایر کلان شهرها احتمالاً از مرز هشدار عبور خواهد کرد.

اختلال در دستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از چند ثانیه: نمایش دستگاه های سنجش آلودگی هوا، از نرم افزار شرکت کترل کیفیت هوای تهران حذف شدند، این اتفاق در حالی رخ می داد که کارشناسان هواشناسی اعلام کردند، امروز توده جدیدی از ریزگردها به کشور وارد می شود و سطح آلایندگی در تهران و سایر کلان شهرها احتمالاً از مرز هشدار عبور خواهد کرد.

 

در حال حاضر بر خلاف روزهای گذشته که در هر منطقه ۱ دستگاه سنجش نمایش داده می شد، در کل تهران تنها ۶ دستگاه نمایش داده می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: