کد خبر: ۹۱۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
تعداد بازدید: ۲۷۲
نماینده اهواز در مجلس گفت: دولت باید با مدیریت واردات خودرو به کشور از ایجاد هرگونه رانت و انحصار در این بخش جلوگیری کند.

دولت با مدیریت واردات خودرو از ایجاد رانت در این حوزه جلوگیری کندبه گزارش خبرداغ ، سیدکریم حسینی نماینده مردم  اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به موضوع واردات خودرو به کشور گفت: دولت باید واردات خودرو به کشور را مدیریت کند تا شاهد رانت در این حوزه نباشیم.

وی افزود: اصل تصمیم واردات خودرو با هدف ایجاد فضای رقابتی در بازار کشور در این بخش اتخاذ شده و نباید با ایجاد انحصار و رانت مشکلی بر مشکلات دیگر افزوده شود.

نماینده مردم  اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با مدیریت واردات خودرو به کشور و ایجاد فضای رقابتی در این حوزه می‌توانیم به مشکل صف نوبت‌دهی‌ چند هزارتایی تا چند میلیونی.

حسینی خاطرنشان کرد: هدف ما از واردات خودرو ایجاد فضای رقابتی است و نباید با  ایجاد انحصار در این حوزه نیز نقض غرض صورت گیرد.

وی در پایان گفت: دولت می‌تواند با مدیریت قوی و دقیق خود جلوی هرگونه رانت و فساد در این حوزه را بگیرد و باید این کار با جدیت تمام انجام شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: