کد خبر: ۹۱۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۲۷۹
رسانه اسپانیایی می‌گوید باشگاه رئال مادرید با جذب این بازیکن موافقت کرده و منتظر تحولات است.

سیاست رئال مادرید درمورد امباپه: چرا لوس بلانکوس همچنان سکوت می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در رئال مادرید، آنها متقاعد شده اند که حرف کیلیان امباپه مهم است، و به همین دلیل آنها به عنوان تماشاگر در حال شمارش معکوس برای رسیدن قهرمان جهان به سانتیاگو برنابئو هستند.

هیچ کس در باشگاه مادرید فشاری را که بازیکن دریافت می کند، فراموش نمی کند.  آنها می دانند که برخی از اطرافیان او به طور روزانه او را تشویق می کنند که در پاری سن ژرمن بماند.

از سال گذشته آنها مطمئن بودند که تصمیم کاملاً به بازیکن بستگی دارد و سناریویی که پنج سال پیش تجربه شد، زمانی که امباپه فقط یک جوان بود و به تازگی به سطح بالای فوتبال رسیده بود، وجود ندارد.

با توافق این بازیکن، آنها در حال کار و برنامه ریزی برای آینده هستند. ماه هاست که فعالیت‌ها حول شایعات پیرامون امباپه و ارلینگ هالند می چرخد.

رئال مادرید تا پایان فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول سکوت خواهد کرد و مواضع معمول خود را حفظ می‌کند.

ایده ای که مدیران لوس بلانکوس حفظ کرده اند این است که قبل از انجام هر حرکتی در رابطه با ارائه و امضای قرارداد، تا پایان قرارداد فعلی صبر کنند، اما هیاهو در مورد هر اتفاقی که در مورد امباپه رخ می دهد تقریباً آن را غیرممکن می کند.

مهم نیست که کسی چه می گوید، پیشنهاد رئال مادرید که امباپه با آن موافقت کرده، به آخرین تلاش های قطر برای جلب رضایت این ستاره نزدیک است.

اگرچه ممکن است باورش سخت باشد، اما واقعیت این است که این مهاجم برای پوشیدن پیراهن رئال مادرید پول زیادی را از دست خواهد داد.

علاوه بر این، بله اقدامات او با حرکات خاصی همراه بوده که بسیار مورد استقبال باشگاه مادریدی قرار گرفته است. ظاهر شدن خوان لاپورتا در صحنه توجه ها را به خود جلب کرده و خنده والدبباس را به راه انداخته است.

آنها نه این موضوع را درک می کنند و نه در وسواس رئیس بارسلونا در مورد برخی از مسائل مربوط به رئال مادرید شریک هستند و مادر ستاره فرانسوی قبلاً کاملاً روشن کرده که بارسلونا هرگز در رقابت برای جذب این بازیکن نبوده است.

منبع: مارکا

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: