کد خبر: ۹۱۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۲۳۳
پرسپولیس با یک یا دو تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف تراکتور می‌رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر باید امروز به مصاف تراکتور برود و دیداری دشوار و سخت مقابل این تیم در تبریز خواهد داشت. 

پرسپولیس در شرایطی به این بازی می‌رود که به احتمال زیاد احمد گوهری درون دروازه می‌ایستد و اشتباهات فاحش حامد لک باعث شده گل محمدی دوباره او را نیمکت نشین کند. 

در مرکز خط دفاعی هم با توجه به مصدومیت جلال حسینی و فرشاد فرجی، این علیرضا ابراهیمی است که کنار علی نعمتی بازی خواهد کرد. رامین رضاییان در راست و سعید آقایی در سمت راست و چپ خط دفاعی بازی خواهند کرد. 

زوج هافبک دفاعی میلاد سرلک و رضا اسدی هستند و مهدی ترابی و احسان پهلوان هافبک‌های هجومی راست و چپ پرسپولیس خواهند بود. 

در خط حمله هم شرزود تمیروف و حامد پاکدل بازی می‌کنند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور 

احمد گوهری، رامین رضاییان، علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، سعید آقایی، رضا اسدی میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شرزود تمیروف و حامد پاکدل

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: