کد خبر: ۹۱۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
تعداد بازدید: ۳۸۷
گروگانگیر ایلامی بعد از کشیدن ضامن نارنجک در یکی از اتاق های اداره کل اموال، به زندگی خود پایان داده است.

خودکشی عامل حادثه مرگبار ایلام با نارنجک جنگی!به گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: گروگانگیر ایلامی بعد از کشیدن ضامن نارنجک در یکی از اتاق های اداره کل اموال، به زندگی خود پایان داده است.

فرد گروگان گیر با هویت (ن . ر) می‌باشد که کارکنان را با سلاح کلاشنیکف در یکی از اتاق‌های اداره کل اموال و‌املاک بنیاد مستضعفان گروگان گرفته است و پس از کشیدن ضامن نارنجک به زندگی خود و تعدادی از کارکنان پایان داده است.

صبح امروز کارمند سابق اداره املاک و اموال بنیاد مستضعفان ایلام اقدام به گروگانگیری کارمندان این اداره می‌کند و پس از به رگبار بستن کارکنان با انفجار نارنجک جنگی اقدام به خودکشی می‌کند.

چهار نفر به اسامی رستمی(ضارب) ، فتاحی و دو خانم به فامیلی خانم ها محمدی و روشنی کشته شده و ۷ نفر نیز مصدوم شده اند؛ که چند نفر از مصدومین هم اکنون در اتاق عمل تحت درمان هستند و بر اساس گزارشات غیر رسمی وضعیت دو مصدوم وخیم اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: