کد خبر: ۹۱۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۱۵۲
نماینده خمینی شهر در مجلس با اشاره به اهمیت شفافیت مدیران گفت: اگر مردم بدانند در هدفمندی یارانه‌ها همه مدیران همانند مردم سختی‌ها را تحمل می کنند در تصمیمات سخت همراهی می کنند.

مدیران شفاف باشند مردم در تصمیمات سخت همراهی می کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی جلسه علنی امروز (چهارشنبه 28 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهاد ها اظهار داشت: متاسفانه باید عرض کنم، ما با این که شعار نظام دینی را داده ایم، اما در این زمینه عقب مانده ایم.

وی با اشاره به اهمیت شفافیت مدیران افزود: امروز مشکل مردم همراهی با نظام حاکمیت در مسائل و تحولات اقتصادی نیست، اگر مردم بدانند در هدفمندی یارانه‌ها همه مدیران همانند مردم سختی‌ها را تحمل می کنند در تصمیمات سخت همراهی می کنند.

نماینده مردم خمینی شهر ادامه داد: اگر سامانه شفافیت راه بیفتد و مردم بدانند چقدر به حساب آن ها ریخته می شود قطعاً موجب التیام مردم خواهد بود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: