کد خبر: ۹۱۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۲۵۸
محمد مایلی‌کهن، فرهاد مجیدی را عامل اصلی قهرمانی استقلال می‌داند.

مجیدی فرمانده اصلی استقلال بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمد مایلی کهن، یکی از رک ترین افرادی است که در فوتبال ایران، بی پرده سخن می گوید و با کسی تعارف ندارد.

او در گفت و گو با خبرآنلاین، درباره قهرمانی استقلال و نقش گابریل پین گفت: من نمی گویم گابریل پین نقشی نداشته است اما فرمانده اصلی چه کسی بوده؟ فرهاد مجیدی.حمایت های مدیریت همه بازیکنان، مربیان، حتی تدارکات، در موفقیت همه این عوامل نقش دارند. به نظرم من نقش مربی و سرمربی در موفقیت ها ۲۰ یا ۳۰ درصد است. من استراماچونی را مثال می زنم.همه می گویند که او استقلال را تغییر داد. یکی از تغییرات را برای من یک نفر بگوید. اگر او خیلی مربی خوبی بود چرا تیمش در قطر ۸ تا ۸ تا گل می خورد؟ باور کنید اگر پرسپولیس امسال قهرمان می شد همه باز می گفتند که تیم برانکو بوده!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: